Marketing és értékesítési képzések
A nagy érdeklődésre való tekintettel, szövetségünk új időpontokat tűzött ki a Kontakt Műhely képzőközponttal árképzés – értékesítés valamint online marketing képzésekre két helyszínen. A képzések az ifjúsági szálláshely szolgáltatóknak kedvezményesen, tagjainknak pedig ingyenesen vehetők igénybe. A budapesti képzések a tavasszal már megtartott képzésre épülnek.

Két helyszínen (Miskolc, Budapest) kerülnek megrendezésre az árképzés és online marketing tréningek, október végén és november elején.
- Miskolc: 2015. október 21. 9.00-17.00
Helyszín: Uni-Hotel Diákotthon (3515 Miskolc-Egyetemváros, Hrsz.: 40591/4/A )
Jelentkezés árképzés és online marketing tréningre
Jelentkezési határidő: október 16.
Témák:
1. Turisztikai szolgáltatásfejlesztés – Hogyan fejleszd úgy költséghatékonyan szolgáltatásaidat, hogy minél több vendéged legyen?
2. Online marketing eszközök – Milyen aktuális, a trendeknek megfelelő online eszközök vannak ma a piacon, melyiket érdemes használni a vendég eléréséhez?
3. Értékesítési csatornák – Milyen csatornákon keresztül lehet a legnagyobb árréssel értékesíteni?
4. Turisztikai weboldal – Mire figyelj, amikor megrendeled, megtervezed, fejleszted a honlapot? Mitől lesz jó, mitől lesz látogatott a weboldal? Hol helyezkedik el a keresőkben?
5. CRM rendszer építése – Mit tudsz a vendégeidről? Hogyan építsünk használható adatbázist?
6. Árképzés, szegmentálás, pozicionálás, online foglalási rendszerek és közösségi oldalak.
Az egész napos képzés díja: 15.000 Ft + ÁFA, br. 19.050 Ft/fő
(Miskolcon)
MISZSZ megfigyelő tagok részére: 9.500 Ft + ÁFA, br. 12.065 Ft/fő szálláshelyenként 1 főnek (minden további teljes áras)
MISZSZ teljes jogú tagok részére: ingyenes szálláshelyenként 1 főnek (minden további teljes áras)
(Az ár tartalmaz egy egész napos képzést, az adott képzéshez kapcsolódó segédanyagokat és két kávészünetet, aprósüteményekkel és üdítővel.)
- Budapest: 2015. november 4. 9:00-17:00
Helyszín: Hotel Flandria (1135., Budapest, Szegedi út 27.)
Jelentkezés Online marketing képzésre
Jelentkezési határidő: 2015. október 30.
Oktató: Somló András
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők ismerjék meg a piacon jelenleg elérhető online marketing kommunikációs eszközöket, az egyes online eszközök alkalmazásának előnyeit és kihívásait, követelményeit, váljanak képessé egy online marketing kampány tervezésére és eredményességének mérésére.
Témák:
1, Honlap készítés alapfokon: Mire figyeljen, amikor megrendeli, megtervezi a honlapot? Mitől lesz jó, mitől lesz látogatott a weboldal? Hol helyezkedik el a keresőkben? Mi befolyásolja a keresők találati listáját? Mobil optimalizált – Mobil weboldal – Mobil applikáció: melyik-melyik? Mik azok a meta tagok? Indexeli az oldalait a Google?
2, Google Adwords kampány tervezése és bonyolítása, az adatok elemzése: Mit lehet megtudni az adatokból, hogyan lehet hasznosítani a meglévő információkat? Adwords, drága vagy csak jól kell beállítani?
3, Közösségi oldalak létrehozása, használata: Mit, hogyan kommunikáljunk/jelentessünk meg, milyen aktivitásokat érdemes megtenni? Mennyiség vs. minőség? Facebbok, Linkedin, Google+, stb. – felépítés, célcsoport, használat
3, Képmegosztók, videomegosztók, prezentáció megosztók (Pinterest, Picasa, Flickr, Videómegosztók: Youtube, Indavideo, Videa, Prezi.com, Slideshare, stb.)
4, Blogok szerepe, tudatos használata: Kell egy kis plusz tartalom? Blog.ho, blogger.com hogyan? Mikroblog, Twitter, Tumbir, Wikipedia, Tripadvisort
5, Google céges szolgáltatások
6, Banner kampányok – weboldalak, fogalmak – elérhető célcsoport, követelmények az üzenettel kapcsolatban
7, CRM rendszer építése: Mit tud az ügyfeleiről? Elég, hogy tudja, mit akarhat Öntől? Hogyan építsünk használható adatbázist?
8, Elektronikus DM levél összeállításának tudnivalói
9, Analytics: Számok, célok! Mindent tudni akar a weboldaláról, és a látogatóiról, kampányairól?
- Budapest: 2015. november 6. 9:00-17:00
Helyszín: Fortuna Szálloda és Étteremhajó (1137., Budapest, Szent István park, Alsó rakpart)
Jelentkezés Árképzés, értékesítés képzésre
Jelentkezési határidő: 2015. november 2.
Oktató: Péter Zsuzsanna
Témák:
1, Az árképzés szabályai a szálláshelyi küldő szegmensek tekintetében. A versenyképes, eredményes piaci árképzés vizsgálata, elemzése a gyakorlatban.
2, A „Yield & Revenue management” – a bevételi mutatók növekedését segítő rendszer – alapjai, célja, jellemzői, meghatározó tényezői
3, Mi kell a sikeres Revenue Management – hez? – A szükséges eszközrendszer bemutatása, a mutatók értelmezése, az alkalmazás alapkövetelményei.
4, A hatékonyság mérésére szolgáló mutatók.
5, A keresleti előrejelzés.
6, Pozicionálás, versenytársak követése és elemzése.
7, Árvizsgálat, árpolitika
8, Stratégia & pozicionálás.
9, Táblák bemutatása, mutatók vizsgálata – „Hogyan alkalmazzuk a gyakorlatban?
Az egész napos képzés díja: 17.300 Ft + ÁFA, br. 21.970 Ft/fő
(Budapesten)
MISZSZ megfigyelő tagok részére: 11.000 Ft + ÁFA, br. 13.970 Ft/fő szálláshelyenként 1 főnek (minden további teljes áras)
MISZSZ teljes jogú tagok részére: ingyenes szálláshelyenként 1 főnek (minden további teljes áras)
(Az ár tartalmaz egy egész napos képzést, az adott képzéshez kapcsolódó segédanyagokat és két kávészünetet, aprósüteményekkel és üdítővel.)
A jelentkezési lap kitöltésekor díjbekérőt küldünk a megadott e-mail címre. A képzési díj beérkezését követően, számlát állítunk ki a szálláshely részére, melyet postai úton kézbesítünk. Számlázási nevét, címét, legyen szíves megadni a jelentkezéskor.
Amennyiben további kérdése merül fel a képzéssel kapcsolatban, kérem, keressen minket bizalommal, a hegyi.barbara@miszsz.hu e-mail címen vagy a 70/310-20-03-as telefonszámon.
Tegye még látogatottabbá Szálláshelyét és népszerűsítse az Ifjúsági Szálláshelyeket!
Ehhez nyújtunk segítséget képzéseinken keresztül.
Várjuk jelentkezését!
Magyarországi Ifjúsági Szállások Szövetsége