Árképzés, értékesítési tréning és Online marketing kommunikációs tréning a Kontakt Műhely és a MISZSZ szervezésében

A nagy érdeklődésre való tekintettel, szervezetünk két új időpontot tűzött ki, (2015. május 28. és június 3.) a Kontakt Műhely képző központtal karöltve egy-egy egész napos tréningre, mely kifejezetten ifjúsági szállások vezetőinek, munkatársainak szól és ahol részletesen, két témára fókuszálva nyújtunk segítséget a szolgáltatóknak.

Időpontok:

  • 2015. Május 28., Csütörtök    Árképzés, értékesítés tréning
  • 2015. Június 3., Szerda          Online marketing kommunikációs tréning

Egy képzés ára 20.000 Ft/fő (szervezetünk áfa mentes). (Az ár tartalmaz egy egész napos képzést, a segédanyagokat és a kávé szünetet.)

Számlaszámunk: 11712004-20120849  (OTP Bank) Magyarországi Ifjúsági Szállások Szövetsége

Kérjük, hogy utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel: árképzés tréning (szálláshely neve) vagy online marketing tréning (szálláshely neve) – amelyikre jelentkezik.

(Az összeg beérkezését követően, számlát állítunk ki a szálláshely részére, melyet postai úton kézbesítünk. Számlázási nevét, címét, legyen szíves megadni a jelentkezéskor.)

Helyszín: Harmónia Palota (1088 Budapest, Múzeum utca 9.)  

Árképzés, értékesítés tréning

Időpont: 2015. május 28. csütörtök 9.00-17.00

Oktató: Péter Zsuzsanna – Értékesítési Igazgató & Igazgatóhelyettes – BoHotels

Témák:

  • Az árképzés szabályai a szálláshelyi küldő szegmensek tekintetében. A versenyképes, eredményes piaci árképzés vizsgálata, elemzése a gyakorlatban.
  • A „Yield & Revenue management” – a bevételi mutatók növekedését segítő rendszer – alapjai, célja, jellemzői, meghatározó tényezői.
  • Mi kell a sikeres Revenue Management – hez? – A szükséges eszközrendszer bemutatása, a mutatók értelmezése, az alkalmazás alapkövetelményei.
  • A hatékonyság mérésére szolgáló mutatók.
  • A keresleti előrejelzés.
  • Pozicionálás, versenytársak követése és elemzése.
  • Árvizsgálat, árpolitika.
  • Stratégia & pozicionálás.
  • Táblák bemutatása, mutatók vizsgálata – „Hogyan alkalmazzuk a gyakorlatban?

Kérjük, részvételi szándékát jelezze legkésőbb 2015. május 22-ig a linkre kattintva: Árképzés, értékesítés jelentkezés

Online marketing kommunikációs tréning

Időpont: 2015. június 3. szerda 9.00-17.00

Oktató: Somló András, online marketing tanácsadó, Kontakt Műhely

Témák:

  • Weboldalak követelményei – Mitől lesz hatékony a turisztikai oldalunk?
  • Mobil optilamizált – mobil oldal – mobil applikáció – Melyik mit jelent? Mi a jelentősége és hogyan reagáljak a mobil eszközök kihívására?
  • SEO – Mire figyeljek a keresőkben weboldalammal kapcsolatban, hogy a találati listákon minél előrébb helyezkedjek el?
  • Adwords, display – Hogyan állítsam be azt Adwords kampányomat, hogy a legoptimálisabb legyen?
  • Remarketing stratégiák (Google, Facebook) – az egyik legújabb és leglátványosabb online hirdetési trend összehangolása
  • Adatbázis építés – Hogyan kezeljem a már megszerzett ügyfeleket és kommunikáljak velük később is eredményesen?
  • Analitika – Mit mérjek? Hogy mérjem? 

Kérjük, részvételi szándékát jelezze legkésőbb 2015. május 22-ig a linkre kattintva:   Online marketing jelentkezés

A férőhelyek száma korlátozott!

Érkezéskor, valamint a szünetekben kávé, üdítő,ásványvíz, sós és édes aprósüteményekkel várjuk Önöket.

(Ebédelni a közvetlen szomszédban lévő Muzikum Café-ban lehet, kiváló a konyha, és van menü is, amit kedvezményesen 1000 Ft/fő áron tudnak biztosítani a résztvevők számára. A képzés kezdetén felmérjük az igényt, hogy helyet foglaljunk. Illetve a Muzikumon kívül van még a közelben étkezési lehetőség egyénileg is. Az ebéd önköltséges!)

Amennyiben további kérdése merül fel a képzéssel kapcsolatban, kérem keressen minket bizalommal, a hegyi.barbara@miszsz.hu e-mail címen vagy a 20/283-55-65-ös telefonszámon.